ტრენინგის მეშვიდე დღე.
გავეცანით ერთმანეთის ნამუშევრებს და გავკეთეთ უკუკავშირი. ვისაუბრეთ უკუკავშირის მნიშვნელობაზე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნისას. გავიარეთ მე-5 და მე-6 მოდულის ნაწილი. ვისაუბრეთ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში. განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები. განვიხილეთ შეფასების სქემები, ფორმები, ჩეკლისტები და დავიწყეთ მუშაობა ჩვენს შეფასების სქემებსა და ჩეკლისტებზე. ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე და გავეცანით სსსმ მოსწავლეთა მასალებს. ბლოგზე ავტვირთეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომი.
გავეცანით ერთმანეთის ნამუშევრებს და გავკეთეთ უკუკავშირი. ვისაუბრეთ უკუკავშირის მნიშვნელობაზე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნისას. გავიარეთ მე-5 და მე-6 მოდულის ნაწილი. ვისაუბრეთ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში. განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები. განვიხილეთ შეფასების სქემები, ფორმები, ჩეკლისტები და დავიწყეთ მუშაობა ჩვენს შეფასების სქემებსა და ჩეკლისტებზე. ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე და გავეცანით სსსმ მოსწავლეთა მასალებს. ბლოგზე ავტვირთეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий